Artykuły
Słaby kelner, dobry obserwator, czyli kilka słów o marketingu.
WięcejBył taki czas w moim życiu, kiedy pracowałem jako kelner w norweskim Oslo (Louise Akerbrygge). Kelnerem byłem kiepskim, ale za to potrafiłem doskonale obserwować niuanse dziejące się dookoła mnie...
Skuteczność przede wszystkim, czyli jak POPRAWNIE rozumieć reklamę i marketing.
WięcejDotrzeć ze swoim produktem (lub usługą) do jak największej ilości osób w możliwie najkrótszym czasie, przy zachowaniu jak najlepszej konkurencyjności swojej oferty...
Masz już dość? Przeczytaj to…
WięcejW dzisiejszych cyfrowych czasach filmy korporacyjne i reklamowe stały się nieodłączną częścią strategii marketingowej każdej firmy. I nie chodzi tylko o zrobienie kilku ujęć i ich zmontowanie...
AI i dlaczego już TERAZ korzystamy z tej technologii dla Ciebie.
WięcejGdy jest się tak głęboko w technologii obrazowania jak my, pewne rzeczy z czasem przestają dziwić. W końcu Titanic też był wiarygodny, choć sceny tonącego okrętu nagrywano w studio przypominającym gargantuiczny basen...